Helkväll med Miriam


Ikväll fick jag och Miriam äntligen till en liten kvällsdejt.
Var typ år och dagar sen bara jag och hon umgicks!

Vi började kvällen med en rask promenad runt broarna, skönt just efter regnet avtagit.
Sedan gick vi hem till M en snabbis för att hämta nyckeln hon hade glömt som hon skulle ge till sin pappa under kvällen..
Men sen när vi väl kom till hennes ma och pa för att lämna nyckeln så hade hon glömt den iallfall, men tagit med det andra hon skull ha med sej.
Haha...jaja, ibland är det svårt =)


Vi hyrde iallfall denna film
Den var faktiskt riktigt kul!

Var egentligen meningen vi skulle se Mama Mia ikväll..men den gick bara på tidiga bion...så då tänkte vi se batman filmen, men efter Markus sa att han oxå ville se den (han jobbar inatt och tycker det är lite roande att testa mej om jag får  dåligt samvete eller inte....:-P) så fick jag dåligt samvete att han int kunde följa, så vi avvaktar med den och ser den nånannangång, när han oxå kan :-)
Mama Mia ska oxå ses nångång...har hört att bägge de filmerna ska vara toppenbra!

Nu blir det slösurfning ett tag och lite tv tittande innan jag ska lägga ner huvudet på kudden...
Imorron hoppas jag att det ska listas igen :-)

Kommentarer
Postat av: sofia

åh älskar den filmen :)

2008-08-15 @ 13:56:56
URL: http://ffian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0