Helt slutkörd...

Idag blev en tuff dag. Började med jobbet 7-12, de flöt på bra och gick fort.

Sen mötte jag upp min söta vän Miriam vid den blå (å så hatade) bussen för att åka iväg till Pite`
(Yes, Hanna och Jessica ni hade rätt :-P)
Satt och snackade gojja hela vägen upp så bussfärden gick rätt så fort ändå.
Så när vi väl kom fram så var det dax för shoppoholicarna att släppas lös på fältet!
Och yes, som vi shoppade! Haha, snacka om att egga varandra, eller vad säjjer du Miriam? :-)
Vi gjorde en hel del fynd och drog på oss många påsar med div saker i.
Dock så har mitt VISA kort lagt av, så i affärerna var de tvungna att knappa in mina kortnummer, och de var lite frustrerande för de tog länge tid än vanligt = avdragen tid för att shoppa! :-P

Så när klockan började närma sej 17.30 så drog sej två trötta tjejjer till bussen och gjorde sitt bästa för att hålla sej vaken på bussen (vi klarade det)
Nu har jag ätit lite rester, fixat matlådan som jag ska ha imorron, tagit kort på mina fynd....och nu sitter jag här och ska visa er vad jag hittat!

Här är alla påsarna =)



Och här kommer alla fynden, vi börjar med en vanlig baströja från VILA



Sedan hittade jag en urmysig kofta på VeroModa,
hade lite beslutsånges om jag skulle ta en likadann kofta, fast lila...
men de slutade med denna för att svart funkar alltid :-P



Sedan hittade jag lite smågrejjs på H&M och UR och PENN



En skorta på Gina och ett skärp på Åhlens`



Och tillsist 2 par scarfar från VERA och H&M



Så vad tycker ni om mina fynd?

Fan, grannen verkar ska ha fest ikväll....hoppas de ger sej snart...
Tänkte nämligen ta en dusch och hoppa isäng snarast möjligast.

Work is som sagt calling tomorrow. Jej!
Tur jag har en myskväll med Miriam att se framemot imorronkväll när Markus är på 30årsfest.

Kommentarer
Postat av: J

I like...spec skjortan =)

2008-08-30 @ 00:59:52
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Nisan

Jag menar 9.50 kostade den. Så jag köpte den, ivärsta fall kan jag skänka den till någon förskola om jag inte använder den

2008-08-30 @ 09:45:33
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/
Postat av: Martin

Alltid härligt med shopping! Snygga köp! :)

2008-08-30 @ 14:38:27
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0