Höst shoppat

Nu har jag inhandlat lite mysiga höstkläder
Hittade den första på hansens (finns även på Fannys, men bättre utbud på Hansens)
Den andra koftan hittade jag på Gina.

 

Nu saknas det bara  basplagg att ha under eftersom koftorna är kortärmade.


Har nu varit i kontakt med kvinnan som har hand om inlasningarna i stan.
Och jag har kommit upp till min gräns, så jag är ju inlasad och bara jag kommer in och jobbar inom 9 månader så förlängs inlasningen ytterligare 9 månader. Men de e ju lungt eftersom jag har ju tänkt att jobba extra när jag pluggar så.

Frågan e bara nu om jag är inlasad bara på Tors inlasningslista, bara på äldreomsorgens inlasningslista eller om kommunen har en lasningslista för på alla kummunala jobb? Nån som vet? glömde nämligen fråga det...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror det bara är äldre omsorgen...

2008-08-14 @ 20:45:34
Postat av: Nisan

Jag tror att de är på inlasningslistan på Tor för jag tror inte att de finns en stor lista för alla, om du fattar hur jag menar.

2008-08-16 @ 00:15:50
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0