Klassfest!

Igårkväll vankades det klassfest hos Denise.
Tyvärr blev det lite bortfall av klasspolare av Anna och Maria och även lite bortfall av Frida, men hon gjorde iallfall ett litet gästspel under kvällen =)

Det blev såklart mycket prat om barn, pedagogik, skola, giftemål mm...
Hade en riktigt toppenkväll hos Denise
Här kommer lite kort från kvällen: (tyvärr så tog batterierna slut fort, därav de få korten...)

     

   

Gissa vem som blev mest onykter? :-)

Iallfall så drog vi vidare på S8 i hopp om att de skulle vara superkul ute.
Vi tog oss en drink så fort vi komme in och satte oss och väntade på att de skulle drälla in lite folk....
vi väntade och väntade....de drällde ju visserligen in folk, men folket var väldigt ungt...de flesta i 18årsåldern.
Vi kände oss som gammtanter.....Maja åkte hem rätt så tidigt, så då passade vi andra på att dansa lite...
Och där på dansgolvet inser jag att min väska är borta!!! Panik utbryter! Var hade jag den sist!?
Drog med mej Nea och vi sprang på toan och letade...nejnej ingen väska där!
 Funderar ett tag.....Jo just det, kanske där vi satt i början!
Jeppjepp, mycket riktigt, jag  hade turen att väskan stod kvar på golvet, alldelles orörd *phuuu*
Gick runt en stund till innan jag och Nea insåg att de blir nog inte roligare änsåhär...
Men påväg ut så träffade vi på Jonne, de var väl typ de roligaste, att vi träffade nån vi kände ;-) Haha...

Jaja, i varje fall så tog vi sikte på torggrillen för att få oss en pizza...Men vet ni vad, dom hade stängt!
Jaha...så då gick vi vidare till Max...men vet ni vad? Dom hade oxå stängt!
Då gav vi upp och ringde Markus så han kunde komma och hämta oss.

Aldrig mer en onsdag, inte när det är 18års gräns iallfall. Det är jag för gammal för.

Kommentarer
Postat av: Nisan

Ja de var inte speciellt kul ute, och man kände sig verkligen som en gammal tant. Jag tappade bort Sara så jag gick hem tidigt också. Men de är roligt på onsdagar unde sommaren jag lovar dig det.

2008-08-14 @ 13:20:56
URL: http://surdenisesurblogg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gillar du smink? Bli medlem här http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=17924 Så kan du få 150 kr i presentkort på Kicks, det funkar :)

2008-08-14 @ 13:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0