Lördag

Trött trött trött. Det är vad jag är.
Jobbade ju 7-17 idag. Det är värsta marddrömspasset, man är med på att ta upp gamlingarna på morronen och man är med på att hinna lägga några stycken efter middagen..Man är verkligen med hela dagen känns det som.
Tur att jag jobbade med många favvisar idag, då går alltid tiden bättre =)

Blev sen hem och tvärträffade Markus innan han drog iväg på 30års gallej
Jag gjorde mej bekväm i soffan och väntade ut Miriam....och precis när jag höll på att ta mej en tupplur så ringde hon!
Ha! Jäkligt tur att jag inte hann somna, hade blitt lite drygt.
Iallfall, vi drog iväg på hemmakväll och hyrde  filmen Love and Other Disasters



Den var helt ok, lite halvskum men smårolig =)
Både jag och Miriam var helt knäckta så jag avtackade mej en till film redan kring 22 och åkte hem
Kankse blir en till filmkväll imorron, who knows =)...Vi funderar på filmen "Magnolia"

Nån som sett den och kan ge oss ett utlåtande?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0