Lördag

Idag har det varit en bra dag, trotts att jag hade lite damp tidigare idag :-P
Nu känner jag mej rätt så lugn och det ska blir skönt att bara hänga hemma själv med katterna ikväll.
Bara chilla, se tv, mysa med katterna...städa och dona på kommer jag nog oxå att göra.

Tips på nån film någon?

Markus åkte iväg vid middagstid till jobbet för att jobba dygn,
så jag gjorde mej lax och sallad...



För er som är intresserade så har jag är det vitlök,salt,peppar,olja och pesto på laxen
I salladen: isbergs,roccola,gurka,körsbärstomater,fetaost,rödlök,blåbär,rostade-saltade solrosfrön + en salladsdressing. Till det cremefrech med gräslök & salt. Och även ett glas limevatten
Mumma var det iallfall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Finns många bra filmer. Vilket typ av film vill du se. We own the night är en film som jag älskar, lite action lite drama. GRYM! Älskar Joaquin Phoenix.

Things We Lost in the Fire, är en mycket gripande film.

Reservation Road, oxå en gripnade film även denna med, Joaquin Phoenix. Han är grym.

Death Sentence, oxå en bra film, mycket drama och action.



Nån av dom borde du se. alla är enligt mej grymma.

2008-08-16 @ 18:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0