LördagsFesten

Efter lite strul, raggning och fixning så blev det fest hos Miriam, mest tjejfest även om vi fick lite killbesök ett tag.
Det började med lite rödvin i glaset och slutade med lite rödvin på klänningen, som avslutades med effektiv tvättning =)

   

Här kommer lite div. bilder från förfesten

   

       

Sedan drog vi våra asses till stationen där de hade problem med kortmaskinen.
Så vi som inte hade nå lösa pengar på oss drällde in gratis. Värt.
Det sägs att det inte var mycke folk ute, men jag minns ändå att det var det.
Kan det att ha å göra med att det var många jag kände som var ute?..Maby.
Vi sprang mest runt under hela kvällen i 110km i timmen typ. Haha, helt sjukt.  Miriams fel :-P
Lyckades även trilla och vicka min onda fot, igen.

Hittade även baren med David, som bjöd på en rosa pantern medan han själv tog en grön djävul.
Såg lite halv farligt ut, men tack för drinken David...den behövdes, egentligen .....inte ;-P Haha....

Här kommer lite bilder innefrån stationen

     

Hittade även åt Skellefteås B-kändis, Paradise Jocke.



Kvällen gick som vanligt alldelles för fort och efter att ha blitt övergiven av brudarna som valde att dansa tryckare ist för att hämta ut jackan med mej så passade jag på att träffa lite bekanta och vänner...
Gick ut och träffade på Läderlappen som gjorde reklam för Ivars utställning. Haha,

 

Hittade även åt en 80tals tjej med snygga kläder =)



Lite längre bort hittade jag åt de dansanta brudarna som satt och tog igen sej

 

Sedan tog jag och vännen Kalle oss hemmåt mot Norrböle där vi hamnade på ljugarbänken och snackade skit,
fick även fint besök av Peter Biten`och sedan Micke Lundström (som förövrigt fyller år idag)



Timman blev sen och efter att ha städat upp ett krossat vinglas hemma (katterna hade nog lekt lite när vi var borta)
och gjort min specallite` köttbullar med stuvade mackisar och lingonsylt så stupade jag isäng.




Kommentarer
Postat av: J

Hahaha 80tals tjejen...hennes kompis är ju eriks syrra Lina, och hon själv heter Paulina tror jag. Skämmit tycker jag, men dom verkar gilla sin klädstil =) Joo jag tror matfesten skulle ha öppet idag också, vore väl inte dålig bakismat?? =)

2008-08-24 @ 16:50:54
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0