Måndag

Idag har det varit en bra dag, en befriande dag eller hur jag nu ska uttrycka det.
Jag är lycklig.

Är ensam ikväll för att Markus jobbar inatt, igen....han jobbar även ett dagpass imorron.
Så då tänkte jag ta mitt pick och pack till Bergsbyn för att plocka blåbär och rasta Frodo.

Jag har nu ägnat 1 timma åt att hitta ny musik till mp3, men de går segt.

Nån som har nå bra tips?
Lugna lika gärna som fartiga låtar är välkommna.


En mp3 spelar ska nämligen ha "gå musik"
och den andra ska ha lugn musik till bussåkningen i höst.

Bjuder här på David Gray

Kommentarer
Postat av: J

Oh no, jag fick dagens dos.

2008-08-26 @ 00:54:09
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0