Nu ska jag berätta...

Nepp inget nytt jobb på gång (ids inte byta mitt extra jobb när jag ändå pluggar)
Och nej, ingen frisörsalong har jag tänkt att öppna heller (var fick du det ifrån Plutten?)


(Bilden är på våran hund Frodo i Bergsbyn)

Jag har träffat en Emely idag som är matte till en Golden retriever som heter Leo.
Leo behöver nämligen en dagmatte någon gång i veckan.
Vi komme jättebra överrens allihop,
eller jaa....våran Leokisse var väl kanske lite överdrivet elak när vi skulle introducera Leohund här :-P
Så Leohund blev lite rädd och backade in i sovrummet...

Så det som gäller är att när det passar, utifrån mitt schema så ska jag leka dagmatte, ta ut Leo på promenad åsså får han vara här hos oss så han slipper vara så mycket själv nu när hans egen matten är i ume och pluggar (till gymn.lärare) och när hans husse är och jobbar.
Emely berättade att det även är en till, lite yngre tjej som inte har nått för sej under dagarna som oxå ska ta hand om honom. Det blir bra, då är vi 2 st så då så kommer det nog att lösa sej snyggt.

Ja, absolut jag kommer även att få lite betalt för min dagmattetid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0