Nu var det vettiga inför helgen gjort!

Idag har det varit en hård dag...(!?)
Jobbade på förmiddan och sedan bar det av med Markus, Johan och Miriam till Pite för att flytta Miriams saker i en skåplastbil.
Det bars och bars i typ 1 timme innan den var full, då skickade vi iväg killarna hemmåt mot Skellet, där Markus byttes av mot Jonas innan sakerna skulle in hennes nya snygga crib!
...sedan tog jag och Miriam tag i flyttstädet som var kvar.
Var dock inte så mycket alls eftersom Lina, Hanna och Miriam hade vart så himla flitiga igår med att städa undan en massa! Nice!
Så efter vi hade lämnat nyklarna till de nya hyresgästerna så styrde vi kosan hemmåt igen.
Hämtade upp killarna på söder och drog sen för att käka på Dallas.
När jag kom hem så var soffan mitt första och enda val!
....så nu har jag nyss vaknat upp efter att ha däckat i soffan ett tag.






Ids inte göra nått ikväll, är trött som ett as. Blir att stanna kvar hemma och chilla framför TV,  I like!

Imorron vankas det fest, jej!

Förrästen så har Emmis kommit hem för att visita Skellet för några dagar.
Vi har bestämt dejt på onsdag.... då lär de oxå blir lite utgång tror jag :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0