Paket från Ellos

Var och hämtade ett paket nere på ICA Torget nyss (även fast jag hade klickat in att jag ville ha det till posten på norrbölegatan!...suck)
Blev både nöjd och besviken. Kommer att skicka tillbaka en basic-långärmad och en basic-polo (var så taight i halsen så jag tvävdes typ :-P)

Men detta är något jag blev nöjd över, så det stannar kvar här =)

  

Ikväll är det lungt här hemma...blir en film snart.

Vi laddar inför imorron då jag ska jobba 7-12 och Markus ska jobba med att laga hans mammas tak i ursviken.
Sen så imorron kväll blirre fest hos Miriam. Vi som har hjälpt henne flytta ska få bli bjudna på middag innan det säkert dyker upp annat folk som vill partaja med oss =)

Ses vi på stationen???

Kommentarer
Postat av: David

Finns nog risk för det :) Ha en bra helg annars

2008-08-22 @ 22:44:02
Postat av: J

2008-08-22 @ 23:39:20
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

Ojj hade visst lite bråttom =) Näe de var inte jag som tyckte jag var tjock...jag är fyllig... =)

2008-08-22 @ 23:40:10
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0