Söndag

  Efter att ha sovit en halvtaskig natt med massa drömmar så vaknade jag upp i ett varmt sovrum av väckarklockan.
Funderar förövrigt att skaffa en väckarklocka,(använder mobilen som väckare) så jag slipper ha mobilens strålning nära mej hela tiden.Tydligen så säger forskningen att det ökar risken för hjärntumör. Men då måste jag även övertala Markus att inte ha sin telefon just bredvid sängen när vi sover..

Iallfall så drog jag och mamma återigen ut i hallonskogen.
Detta gången blev det ett bättre resultat, större och finare hallon, jej!
Det enda som var negativt är att jag har rivit mej som tusan på hallonbuskarna på armarna...



När vi plockat klart så åkte vi vidare till Boviksbyn där vi träffade upp pappa och frodo hos mina kusiner.
Helkul eftersom Simon var hemma och även Ida var hemma från GBG. Där åt vi blåbärspaj, mums!

      
      






Efter ett tags chillande i solen så åkte vi vidare till farmor och farfar för att äta middag
De har ootroligt fina blommor på deras gård nu, sånt vill jag oxå ha när vi skaffar hus!


    


Aftonen avslutades när Markus slutade jobbet och kom för att plocka upp mej.
Nu sitter vi hemma framför varsin dator...
Markus har ju påstått att listerna ska bli klara i helgen och änsålänge är sovrummet klart.

Ska vi slå vad om att han inte kommer att hålla sitt löfte om att listerna skulle vara klara i veckan?

Kommentarer
Postat av: J

Hehe det heter bara sov. Jag sov, inte jag sovde =)

2008-08-17 @ 19:04:27
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0