Tennis semin



Ojojoj, jag och Markus har nu sittit och sett slutet av tennis semin ( vi såg bara 1½ timme av 4 timmar och 43min)
Jag har aldrig varit den som har tyckt att det har varit så kul att titta på just tennis.
Men jäsiken så spännande det var! Haha...helt sjukt, spela tennis i nästan 5 timmar, de e nått de...

Nu har Markus åkt iväg på extra arbete, han ska iväg och fylla en pool med vatten, det ryktas om att det är Brolles pool som ska fyllas.
Jag ska se friiidrotten nu, med bla Carro sen så ska jag få hämtning av pappa och åka till bergsbyn på middag.
Sen ikväll får vi se vad det blir...beror väl lite på hur länge Markus ska jobba.
Vi pratade om att se Batman filmen ikväll....men men, får se hur det blir.

Vad ska ni göra ikväll?




Uppdat 23.30
För er som är nyfikna, det var inte Brolles pool...:-P

Har vunnit en tävling och fick en länk på Zillas blogg som belöning,
återkommer om detta imorron, nu kallar sängen. :-)

Kommentarer
Postat av: Cilla

Oj grymt snabbt! Jag är sjukt imponerad! Det blir en länk till dig! Kram å ha en bra fredag!

2008-08-15 @ 21:36:28
URL: http://zilledillen.blogg.se/
Postat av: Cilla

Jasså! Det är ju därför jag känner igen dig! Jag och Camilla ska försöka dra våra asses till London i höst, kul va? Vi ses kanske ute i vimlet, ikväll är det utgång! Ha en härlig lördag!

2008-08-16 @ 10:20:23
URL: http://zilledillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0