Tisdag

Dagen har praktiskt taget gått i promenadens tecken.

Jag klev inte upp kl 8, ställde av väckaren när klockan hade passerat 00.30
Jag kan inte rekomendera att tvätta dunkuddar när man har en urusel torktummlare,
hann såklart inte torka dom klart, så jag kunde inte ha dom i sängen, typiskt!
De har faktiskt fortfarande inte riktigt torkat än.

Iallfall så tog jag mej iväg till bergsbyn vid 1030 (innan lunch iallfall :-P)
De blev så att jag tog på mej walking skorna, trotsade min stukade fot och gick till byn.
Åt lunch och tog sedan med Frodo på en promenad.
Sedan blev det blåbärs plockning med Frodo.
Hittade tillräcklig för att det skulle ta ca 1 timme att rensa.
Så nu är jag nöjd, lämnade bären i ma och pas extra frys eftersom vi rymmer inge mer bär här hemma.
Efter det hade klockan bli typ 16, så då tog jag med mej Frodo och gick hem.

Frodo tycker om katterna,....katterna kanske inte tycker lika bra om han, eller vad tror ni? haha....

   


Ikväll är det lugnt här hemma, blir kanske en film eller nått csi avsnitt...
Även katterna passar på att ta det lungt..(För ovanlighetens skull) :-)
 

Kommentarer
Postat av: J

Eller hur? =)

2008-08-26 @ 20:22:14
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0