Torsdag

Denna dag har gått i "dammets-tecken"
Markus började ju på att slipa de 3 stora bänkskivorna igårkväll och idag fortsatte han,

Haha, jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta när jag gick in i köket när han var klar.
...redan innan jag hann in i köket såg jag hur det bolmade ut damm ut köksingången...
och när jag klev in så såg det inte bättre ut. Så de var bara att börja...städa städa städa.
Ska jag berätta att slipdamm hamnar ÖVERALLT!

Jag tog ingen bild, för jag vill hellst glömma hur det såg ut i köket :-P

Men nu är de mesta av dammet borta (allt har nog inte lagt sej än, så de får jag ta en annan dag)
Bänkskivorna blev oxå inoljade, ska göra det en omgång till nu oxå innan det blir dusch och nattning.

Imorron är det jobb 7-12 som gäller.
Sen åker jag och Miriam iväg på en liten roadtrip över dagen, Gissa vars!? :-)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Pite

2008-08-28 @ 21:20:14
URL: http://rockansmama.blogg.se/
Postat av: J

Tack tack =) Ska ju som sagt inte vara så, men de tyckte de var kul å få upp nåt =) Jag tror förresten precis hanna ni ska till Piteå, ev Luleå, men näe förresten du pluggar ju där...Pite tror ja. Bra val ;-)

2008-08-28 @ 21:54:09
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: oskar

Haha, lovar det är gott :)

Men gjorde det vuxna och tog lingon. Mest för jag inte orkade gå till kylen och hämta alternativ nr 2 :)

2008-08-29 @ 18:30:35
URL: http://oskarjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0