Vinnaren är...!

Hej hopp!

Ännu en helt underbar dag, har hunnit med en morronpromenad och tvättar för fullt nere i tvättstugan.
Sånnahär dagar kan jag få damp av när jag sitter hemma själv, (Markus är nämligen och fyller klart poolen)
Sen så svarar inte Miriam på sms, så jag vet inte vad hon håller på med..:-P Nea jobbar..
Så nu sitter jag inne själv, när solen skiner ute!
Jag e inte direkt den som sätter mej ute på gården själv med en bok, isf så skulle jag nog cykla till Byn och sätta mej där ute, men de ids jag inte...spec inte när tvätten är i full gång...

Igår var jag in på Cillasblogg  nästan precis efter att hon hade uppdaterat den, hon hade utlyst en tävling, den som fortast skrev i hennes kommentarrutan skulle vinna tävlingen. Och Yes, i did it.
Och vad jag vann? Lite uppmärksamhet i hennes blogg. :-)

Började sen fundera under kvällen hur ofta jag har vunnit nått...
Visst nån gång har jag vunnit på nån triss lott eller så..Åsså självklart fick jag pris när sommarlovmorron hade de där programmet när man skulle samla skräp, då fick man hemskickat priser för man varit så duktig.
Tippen hitte den och sändes sommaren 93 och 94:a =)
Sen så kom jag på efter ett tag att jag vann faktiskt i typ rix eller nrj för många år sen i en lyssnar tävling.
Jag fick tom prata i radion och fick nå priser hemskickade, de var inte illa tyckte jag då =)

Händer ikväll då?
Jag har inte bestämt nått än...

Kommentarer
Postat av: Cilla

Det är alltid kul att vinna något, själv fick jag 35 trisslotter från jobbet och vann bara 25:or, tror jag skrapade ihop 375 kr. Illa pinkat, i know.. hehe

2008-08-16 @ 19:22:29
URL: http://zilledillen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0