Annandagsfest

Igår ordnades det en get togheter fest med massa blandat folk här.
Jag är helnöjd och jag tror även de andra fest deltagarna oxå var det, de sas så iallfall :-)
Himmelens kul att träffa folk man i vanliga fall inte träffar så ofta pga att de bor i andra städer,
eller bara för att vi inte stöter på varann så ofta här i stan.
Och skönt att vi kände att vi hade tid att sitta och prata med varandra för att det var inte planerat nån utgång.
Fast som alltid så går tiden fort och jag känner idag att jag hade gärna velat prata mer med personer jag knappt pratade nått med...men så är de ju alltid :-P
Tyvärr blev det inte så mycket kort tagna,..kameran glömdes som bort...
men här kommer iallfall några:

     

     

(som ni ser var det mycke rock band som utövades :-))

Nä nu är det middags hos farfars som hägrar, sen eventuellt lite vin ikväll =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0