Ännu en helg är över

Ännu en helg är över, denna helg har mest bestått av:
alkohol, "world tour", glädje, mat, kramar, skvaller...
Under min söndavilodag funderar jag lite på att ta en promenad för
att kompensera lite utav de dåliga intagningen av mat och dryck i helgen,
men jag tror inte att jag ids...Jag sparar det till veckan ist :-)

Gårdagen spenderades hos farfars med familj och släkt innan
vi drog vidare hem för att ta emot lite vänner som var sugna på
fest och även igårkväll ännu mer "world tour"
Kvällen avslutades senare för en del med hemfärd medans en del,
inkusive mej själv slöt upp på S8 med div annat folk.
Jag ska tametusan aldrig gå in själv en gång till för att möta upp de andra där,
köandet utanför stationen och köandet själv för att lämna jackan
kan ju göra att vem som helst blir nykter och sugen på att bara gå hem ist...

Men det styrdes upp när jag träffade Camilla och Malin och en smirnoff ;-)
Det blev lite dans, lite snack med löst folk, en liten uppdatering med Nea innan
jag och Markus slöt upp i Johanna i parken för att dricka upp våra drycker och sedan gå hem.
Jag känner mej nöjd över helgen, lagom fylla, mycke skratt, och roligt att träffa så mycke
folk jag vanligen inte träffar så ofta :-)

Här kommer lite bilder från Lördagens fest:


    

   

   

 


Tack alla som bidrog till en helskön helg


Kommentarer
Postat av: Em

Hola - när ska vi ha tid att mötas upp då?? =) xxx

2008-12-29 @ 02:03:25
URL: http://svengelska.blogspot.com
Postat av: Anonym

allå, fick ditt sms, men har 0,00 kr på mobilen - imorgon låter bra, får se om jag har blivit av med min förkylning så att en prom går bra, annars kan vi kanske bara ses och skvallra lite typ? Låter som att du inte vill träffa herrn förresten? xx

2008-12-30 @ 22:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0