En ledig måndag

Sovmorron är INTE underskattat! (även om jag väcktes 7.08 av att de ringde från jobbet)
Jag låg i sängen sååå länge jag bara kunde för att sen hinna ner på stan för att
träffa Camilla för en lunchdejt på Waynes, där vi även träffade på en annan bloggare :-)
Vi hann även gå och strosa i några affärer, innan de var dax för Camilla att bege sej mot arbetet.
Tack för dejten vännen ;-)

Efter jag strosat på stan själv en stund så ringde jag till sambon
och tyckte vi skulle åka upp på solbacken och handla lite.
Sagt och gjort så åkte vi upp dit och fick bla med oss en hel färsk lax och ett,
 hör och häpna på vår sponatanitet när vi sprang på det ett: "Guitar Hero world tour"

Så medans jag gick min promenad med Sandra i luren så packade Markus upp spelet.
Ni kan ju gissa vad vi gjort i eftermiddag..hehe, jeppjepp stämmer bra;
Vi har nött spelet och kickat as, eller försökt iallfall.
Trumman är jäkligt svåra må jag säjja!
När Markus kommer hem från träningen så tänkte jag testa på micen oxå.

Jäää, ändå ett himla roligt spel...frågan är bara var vi ska gömma bort de när de inte används :-P
Förslag mottages gärna!


Kommentarer
Postat av: C

vassego =)

2008-12-17 @ 14:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0