Fredagsjulemys

Idag var jag iväg en sväng på morronen och jobbade
sen gick jag hem i snöyran för att umgås lite med Markus...
Fixade lite kabanossgryta till middag då vi fick
middags sällskap av Sara och Tobbe.



Jag, Sara, hennes mamma och Ann:s mamma åkte sen iväg
för att lyssna på Voicebox julkonsert.
Det var helt underbart!
Många skratt, mycke gåshus och även lite blanka ögon.
Jag kan inte låta blir att få lite blanka ögon när det är barna prat och
syftan på hur underbart det är med barn/skaffa barn...:-)

Tror ni jag längtar till de e våran tur?
Svar: Ja!

Nu är de IDOL finaldax,
jag hejjar på Kevin, och det känns dock
som om han har segern i en liten ask ;-)

Nä, ska ta fram en lussebulle och ett glas mjölk och njuta av en ledig kväll
för i helgen ska jag jobba aschlet av mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0