Insikt att tiden rusar iväg...

Nu börjar alla serier ha juluppehåll.
Jag kommer då idag att tänka på att jag blir lika besviken varje
gång jag upptäcker att serierna inte kommer att sändas på ett tag.
Det som känns bra när jag får den där känslan att det känns trist med uppehåll i serierna
är insikten att tiden går jäkligt fort.
Och nu är jag bara glad att tiden går fort för jag ser framemot så mycket de kommande året...;
En semesterresa, ännu en sommar, snart slut på plugget, och lite annat som ni säkerligen kommer att få ta del av under nästkommande år ;-)

Nä nu blir det en dusch så jag får lite värme efter dagens promenad.
Sen så blire julmusik och paketinslagning.
Ser verkligen fram emot denna jul! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0