Lönespec.



Har för ett tag sen ändrat så jag får lönebeskedet via internet,
detta innebär att man kan se lönebeskedet några dagar innan man skulle ha fått det i pappersformat i brevlådan.
Så idag nä jag fick lönespecet och satte mej och räknade ihop hur mycke jag tjänat denna 2:a period för att se om det var lungt eftersom man bara får tjäna 53.500kr enligt csn när man har hellån.
Till min förvåning så har jag tjänat mer än vad jag trodde denna andra period.
Jag var 2.193 kr ifrån att tjäna för mycket och måste isf betala tillbaka.
Tur iallfall att jag hade liiiite koll, så jag inte låg en massa över
och måst hålla på att betala tillbaka det när skolan är klar.

Läste även häromdagen att regeringen ska höja räntan för csn lån,
inte så betydligt mycket, tror det var 0,4% = onödigt tycker jag :-P

Kommentarer
Postat av: J

Helt sjukt, isf hade du jobbat gratis, varför ska man måste lämna tillbaka sin lön? Äh de där är nåt jag inte förstår...

2008-12-18 @ 19:22:50
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0