Lördagkväll

Jag var sååå himla trött idag när jag jobbade min sista tur för helgen så jag slog igen ögonen för att vila dom när jag gick i korridorerna på jobbet...Tur att det är i princip bara raksträckor där :-P
Men ändå när jag kommer hem strax efter 21 så piggnar jag till och det blir fullt ös här hemma; städa, dusch, göra mer julgodis, slå in lite paket....Man kan ju undra var energin kom ifrån helt plötsligt!?



Markus är på lagfest ikväll så jag får försöka roa mej bäst jag kan här hemma för att inte somna innan han kommer hem.
Tycker det är så drygt att vakna när han kommer hem, har så svårt att somna efter det....Och ni kan ju gissa vem som inte har svårt att sova efter det....!

Har förövrigt räknat ihop mina timmar som jag har jobbat under december, ligger kring 90 timmar.
Och då har jag även hunnit med skolan under halva december *klappar mej själv på axeln - duktigt Lollo*
Fasiken va nice de ska bli att få lön i Januari, då blire att spaaaara ;-)


Kommentarer
Postat av: J

Ojoj inte illa, kollade idag å ja hade drygt 100 =)

2008-12-21 @ 00:48:17
URL: http://mittimellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0