Nu börjar juleveckan...:-)



Nu börjar vi närma oss allt julfirande som hägrar i veckan och jag längtar,
 OJ vad jag längtar :-)
Veckan ser ut som följande:  (för den som är intresserad av att läsa:-p)

Danföredanföredopparedan: Jobb 12-21
Danföredopparedan: Jobb 8-16, sen julfirande med Svärmor,Tobbe, Sara, Markus lillebror Simon samt killarnas farmor och mormor.
Julafton: Jobb 7-11. Sedan firar jag och bröderna kanske hon farfars en stund innan vi möter upp Mamma, en del av släkten och Markus på eftermiddan hemma i Bergsbyn för att mysa hela julaftonskvällen.
Juldagen: Vi åker med Tobbe och Sara och jular hos killarnas pappa och hans fru Lena
Annandagen: Vi träffas här ett gäng hemvändare, hemmare och ö-vikingen och festar/träffas/kramas/skålar/pratas..osv
Lördagen: Vi firar jul hos farfars med kusinerna från Boviken och Umeå. Eventuellt kanske lite vin på kvällen!?
Söndag: VILODAG

Kommentarer
Postat av: J

Woooot? Ska ni festa annadagen? Varför då?

2008-12-21 @ 19:34:24
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: J

jahaaaa då fattar jag =) så du dissar också juldan? känns skönt tycker jag...

2008-12-21 @ 19:54:47
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: joe shaver

"ö-vikingen" heter det!

2008-12-21 @ 20:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0