Onsdag

Nu får de tametusan sluta regna, snön försvinner och de blir ju så förbannat blaskigt och sedan halt.
Visst är det lika irriterande varje gång det händer...även fast man vet att de kommer nångång per vinter?

Imorron är det dax för skola igen, ska ha våran sista tekniklektion.
Sen åker vi hem igen för att jag sedan bara kommer i princip att vända i dörren
och fara iväg och jobba natt med Sara.
Tur att det är Sara jag ska jobba med när jag lär vara trött efter att ha varit upp i Lule under dagen.
Jag hoppas att vi får en lugn natt på jobbet, utan nå extra spring ;-)

Nä nu blir det dusch sen ska jag ta fram det varma duntäcket
som jag använder när Markus jobbar natt för att inte behöva frysa när jag sover själv.

Gonatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0