Panik!!!

Vaknade imorrse av väckarn kl 6.11
Och efter 2 sekunders fundering så blev jag förbryllad
Förbannad för att jag ställt väckarn fel.
Förbannad för att jag missat bussen upp till Luleå..
och sedan förbannad för att jag int ides kasta mej upp ur sängen
och kuta till nästa buss för att jag ändå inte skulle ha hunnit med hela introt av sista kursuppgiften.
Så efter några sekunders fundering så tog jag bort alarmet och la ned huvudet på kudden för att somna om,
i viss fundering att jag tyckte det var konstigt att ingen klasskompis ringt och undrat var jag var.....

efter yttiligare några sekunders tänktetid så kom jag på.
De vad ju bara Måndag och väckaren ringde inte för att jag skulle upp till skolan
utan den ringde för att jag skulle börja jobba kl 7.
Drog en suck av lättnad och gick upp i visshet att jag var uppe i god tid.

Men jag lovar att jag kommer att kolla att jag ställt larmet rätt
femtielva gånger ikväll så jag vet att det är lungt , för imorron ska vi nämligen upp till skolan igen...=)

Kommentarer
Postat av: J

hehe jaa några trogna finns kvar =)

2008-12-08 @ 21:05:53
URL: http://mittimellan.blogg.se/
Postat av: Maria

ÅÅHH va jobbigt!!! haha ja bruka göra sådär fast ja bruka vakna till å tro att jag ha glömt fara till jobbet. Fast i själva verket har jag redan varit å jobbat. :P hihi

2008-12-09 @ 19:16:58
URL: http://loveflow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0