Alla hjärtans dag

                                                    image124

Hoppas ni alla har haft en lite extra bra dag!
Nog för att min kunde ha varit bättre...(åkte idag på de där som tjejer får ibland..som jag hade hoppades skulle få slippa efter jag satte in spiralen, men näe, tydeligen inte att jag slipper det riktigt än.)
Men annars har dagen varit bra, har hunnit med att bunkra upp alkohol för i helgen, pluggat och även spinnat.

Denna alla hjärtans blev jag inte överraskad av ett blombud utan det var jag som överraskade Markus med present ist. Så nästa år är det hans tur igen, thihi...

Har suttit och klurat med designen på bloggen, jag börjar såhär så får vi se vars jag slutar.

Nä, nu väntar sängen...ska ju upp och jobba imorron...


Markus, älskar dej! Pusspuss  (sånt där allahjärtansdags dravvel ;-P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0