Batteribrist...

Jaha...då sitter jag här en lördakväll framför datan och hör på grannarnas dunkadunka ovanför.
Ja, alltså, de verkar ha fest....inte nå annat som du säkert trodde jag syftade på :-P
Jättekul. Kul om de slutar förfesta snart och det blir tyst. Det tycker jag bättre om. Ut på krogen med packet!

Idag har jag börjat sitta och skriva ihop lite eftertankar på seminariumet vi hade i fredags åsså har jag även varit ute i det varma vädret, jepp, det var plus grader och jag gick i vårjackan. Känndes lite skumt!
Även blev jag jäkla irriterad över mina batterier på mp3:n...När jag hade gått halva promenadsvängen så lägger batteriet av.
Jaja, tänker jag det är ju lungt jag har ju med mej 2 extra, så jag satt i ett nytt och fortsatte att traska, MEN efter bara nån minut så dör batteriet....Jaja..tänker jag, jag har ju ett till extra, så jag sätter i det och trycker på play.
MEN tror du att de fungerade? NEJ, Hade alltså med mej 2 extra batterier men ingen utav dem funkade nå vidare bra, blev liiiite less. Nu sitter batterierna på laddning.

Ikväll så har vi varit i Bergsbyn och ätit middag och sett på gamla filmer från när vi var små...
de var tider det alltså, när jag körde barnvagn på gården i stugan bland alla stubbarna och låg och sjöng i hängmattan...Sweet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Appropå jackor, har jag sen i oktober typ varvat mellan tre stycken, beroende på hur kallt de är ute =/ Appropå mp3batterier kan jag förstå din irritation, jag hatar att gå en meter utan musik i öronen, hade förut en dökass mp3 med batteri som räckte en timme, no more no less. SKITIRRITERANDE =/

2008-02-03 @ 09:14:07
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Jessica

Haha näe jag vet, men jag hade ingen insikt i att jag använde tre jackor tills nån sa "hur många jackor har du egentligen?". Man är ju van att ta fram sin långa dunjacka å leva i den i typ fem månader. Fast ja tycker de är rätt härligt att man inte fryser ihjäl å att bilen startar. Lite extremt med plusgrader, men tack å lov att vi inte haft många dagar under -10...

2008-02-03 @ 11:34:23
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Jessica

Hehe joo jag provade på en sån där promenad. Har inte fått frisk luft på evigheter så nu känner jag men sjukt trött. Höll batteriet till mp3n då? =)

2008-02-03 @ 15:09:52
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0