Denna jäkla förkylning tar aldrig slut..

Inatt hade jag svårt att sova.
Näsan och ögonen gjorde ont.
Jag ville inge hellre än att ta bort dom!
Men jag kom på att när jag la fingrarna på näsborrarna eller ögonlocken så blev det bättre.
Eller ännu bättre att ´lägga den kalla vattenflaskan där det gjorde ont.
Detta var dock inte så praktiskt när jag skulle sova :-P
Det slutade med att jag blev så less att jag gick och stoppade i mej alvedon och somnade efter ett tag....för att vakna igen nån timme efter och ha samma problem igen. Suck, jag vill bli frisk.

Idag har jag sovit och skrivit på sista uppgiften, som jag nu äntligen, 4 timmar innan stopptid har fått in!
(aldrig någonsin varit så sen med nån uppgift än så länge...stressigt!)
Så imorrn ska jag bara chilla inför att nästa kurs börjar på tisdag...
skull haft ner på stan oxå, får se om jag orkar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0