Fredakväll

image125

Ikväll intar jag och missarna soffläge..eller som här låg katterna i sängen för en stund sen...vars jag lär hamna rätt så snart eftersom Markus har varit så duktig och satt upp den "lilla" TVn i sovrummet...
Nu behöver jag inte ens kliva ur sängen för att se på TV = Lyx! :-)



Han har även kopplat in skärmen/datorn i hallen idag, därifrån kan vi nu styra alla lyserna i lägenheten ifrån...Och senare kanske vi även kommer att styra mer saker från den, tror jag att det var...(värt? ;-))



Jag tycker om Markus lite extra mycket när han har arbetat lite hemma...hahaha... :-)


Nu börjar lets dance!

Åssssså laddar jag inför tjejfest imorron, niiiice :-)

Kommentarer
Postat av: J

Vilken latmansdröm. Min dröm =)

2008-02-15 @ 22:20:22
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

Att kunna styra allt i min lägenhet från sängen =)

2008-02-15 @ 22:33:51
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad mysigt rosa sidan blivit =)

Härligt med en party kväll, var ett tag sen man hade en sån, men jag får väl ta igen det sen då allt med graviditet och amining är förbi =) men det är ett tag kvar...hoppas ni får en bra kväll...

Själv har jag tråkigt, har en pest dag idag, mår inge vidare, trött, sliten och så håller jag på att bli förkyld...skulle behöva städa, plugga och ja göra en massa nytto saker, men får inget gjort alls...och till på köpet så jobbar P extra idag =/
Jag får ta dagen för vad den är och slöa i massor...det är rätt nice det med oxå =)

Ha det gott i helgen så ses vi till veckan!
Kramisar!

2008-02-16 @ 11:38:21
URL: http://hem.bredband.net/lillen04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0