Fyndat!

Idag har vi grupparbetejobbat på Skeria, så nu är vi snart klara med den skriftliga delen, nice =)

Åkte sedan ner på stan för att springa några ärenden och fick med mej de mesta som stod på min lista hem

Bla köpte jag mej ett rejäla spinningskor, eftersom om man har för mjuka skor som jag har haft så kan man lätt domna av i fötterna...de e inte så trevligt.
Så jag hittade mej ett par för 800kr!!!...dyrt. Men eftersom jag har så snälla päron så har det lovat att jag ska få dom i en förskottspresent. Tack!

Sprang även förbi MQ....och backade sedan in...
Hittade 2 jättefina plagg.
Frågan e bara när jag ska få tillfälle att använda klänningen? =)



Kommentarer
Postat av: Jessica

Det känns dyrt med träningsskor, men de är ju såååå värt. Fick skitont i mina knän före jul av mina skor som jag hade, typ vanliga sneakers, sen köpte jag riktiga och det är enorm skillnad! Vi är inte så himla unga längre =) Härligt med fynd förresten, kan behövas när man känner sej rånad på dyra skor =)

2008-02-12 @ 13:04:15
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0