Måndakväll...

Ikväll har jag suttit och försökt att plugga i köket för en gångs skull.
Tänkte att byta miljö kanske inspirerar lite granna..och nja, de kanske gjorde det! Om inte annat så är det bättre ljus här inne än i vardagsrummet. Dock hårdare stolar inne i köket, men det kan jag ta.
Har fått lite plugg gjort och har även skickat lite småarga mail till en lärare, eftersom jag vill inte upp på en lektion på torsdag som jag redan har gjort in en tidigare kurs! Hmm... vi får väl se vars detta slutar.

Har iallfall haft mycke sällskap inne i köket ikväll...

                                    

Jaha...ska du sitta där uppe hela kvällen?...

                                     
   jaha...trallaa.....men, vad är det där för nått?....hmm...


                
Vatten! Får jag leka?....Yes!




                                
På betryggat avstånd...




                            

men matte, om jag gör såhär då? *blink*


...Hahaha...och till sist räknade jag ut att de har bara varit me mej här inne och varit gulliga eftersom de har haft slut mat = de har varit gulliga för de var hungriga och ville ha mat :-)....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, vad är det för fin tapet ni har, vad är det för nån?

2008-02-19 @ 08:52:55
URL: http://rockansmama.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0