Men äntligen!

Nu har vissa utav oss från förra kursen fått igen vårat senaste arbete.
Detta arbete som t.o.m lärarna sa innan att "det är väldigt många som får komplettering på denna uppgift"
Har väntat mer än 1 månad på att få svar på hur det har gått.
Nu äntligen idag på em hade svaret kommit. GODKÄND.
En sten har lyfts från mitt hjärta. Så nu lämnar jag den kursen bakom mej.

Förövrigt kommer de 2 killar igår och plingade på dörren...
De presenterade sej som att de gick runt och pratade med unga om hur allmänbildade människor är...
De ville komma in och prata en stund...vilket jag lät dem göra...(ibland är man naiv, va fan sa jag inte att jag inte ville ha 2 främmande män i vår läga när jag var hemma själv!?...ibland är man inte så tänkt.)

                                                                    image120


Iallfall..de berömde köket och pratade på rent allmänt, innan de tog upp boken, boken är nu nånslags faktabok, en bok där varje dag under året har en sida där det står vad som hände i världen den dagen, det står även en massa statistik  osv...jätteintressant.
Denna tyckte de då att man skulle kunna ha och sitta och bläddra i, för att kunna "veta" saker och inte bara anta..att "kunna vara bäst på festen på den som vet saker"
Då tyckte jag, att de är väl de man har internet för?!
De berättade att boken kostade 800kr st, men att man kunde dela upp betalningen så de blev inte alls så dyrt.
jag tyckte då att jag ville fundera på det och prata med Markus om vi skulle ha sånt i hyllan...MEN så kunde man inte göra, utan de var bara att bestämma sej nu på en gång om man ville köpa den.
Ni kan ju gissa vad svaret blev... NEJ.

Haha..en sån bok bör de ju inte gå ut med till unga, utan helldre te äldre ju, för dom har inte internet..eller att de kan köpa nå sånt till deras barn/barnbarn.
NÄe, dåligt försäljningsknep att rikta sej till unga tror jag.

Nån som har blitt överrumplade av dessa 2 killar som köpt boken?

Kommentarer
Postat av: Ann

Haha, det kom en gubbe för någon månad sen till oss och ville sälja den, hade precis samma argument som du beskriver, men vi tyckte oxå att den verkar helt onödvändig.

2008-02-14 @ 07:56:19
Postat av: Jessica

Haha dom har varit hos mej med, men för typ två år sen! Det var förvisso bara en kille men jag släppte också in honom...=) katastrof

2008-02-14 @ 12:04:36
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Jessica

Mmm jag minns inte så noga, det var så länge sen, men jag tror han såg riktigt okej ut.

Hmm äh, fick veta en grej bara. Men å andra sidan, behövs det så många anledningar till att denna dagen sugen? =/

2008-02-14 @ 16:53:16
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0