Nattjobbat

Hej igen kära blogg!

I helgen har det inte hänt mycket...jag har nog mest varit i nån slags dvala..

I fredags var jag iallfall och firade farmor som fyllde 85år,...åt pepparsåsmackor och pratade massa strunt med släkten.
Farmor fick i present att få åka upp till Happis, till IKEA ( jeppjepp, då tänkte jag få snålåka med ;-))

Sen fick jag skjuss av kussen Simon (som förövrigt ska ut och resa å ha sej i flera månader framöver...bara att önska lycka till!) ...ja iallfall han körde ner mej till jobbet.
Natten gick bra, hade det inte så tungt, men det blev ändå inte så mycke powenapsömn..

Å när jag kom hem på morronen möts jag av att Leo har diarreat på soffan..så gå de var bara att börja städa innan jag kunde kasta mej i säng-..sov typ 4 timmar sen kunde jag inte sova nå mer...
Dagen gick...och sen efter lite kinamat var de dax för jobb igen...gick ner på tor och jobbade 1 natt till.
Komme hem efter 7 på söndagsmorronen och möttes av samma syn på soffan...så de var bara att städa upp igen...
Imorron blir det att ringa till vetrinären och be om råd, förmodligen har det att göra med att vi bytt foder...
men Mogge har även han probs i magen så hur som måst jag ta å prata med vetrinären.
Hoppas bara de int är nå allvarligt.

Tjani, de var min helg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0