Nu jäklar!

                                                                                      


NU börjar träningen inför beach 2008!...eller ja,..för resten av livet oxå hoppas jag (tur att jag e optimist :-P)
Har ikväll kommit igång med spinnigen, shit! Jag måst få upp mitt flås...De mesta gick bra
Så att om några.. (är jag fortfarande optimist?) pass hoppas jag kunna köra som fan hela passet ;-)

Och imorron bär det av de örjans för step.

Idag har det jobbats på Tor...å jag tyckte att jag gick runt trött som en zombie mest hela dagen, tur att Yvonne och Jessica var där och lightned up my day :-)

Upptäckte även förra veckan när lönebeskedet kom att jag hade fått ut för 1½ timme för lite....så var var jag ju tvungen att gå å bråka lite med chefen, faaast, jag behövde int bråka så mye alls, knappt nåt alls innan hon sa att hon skulle fixa det.

Näe, csi var det...får de hur länge jag får de det innan sambon kommer på att det är hockeykväll ikväll :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0