Så var denna fredag till ända...

Så var denna tuffa vecka avklarad...denna vecka som i söndags såg ut att skulle bli lung och skön en, den blev inte rikigt som jag tänkte mej.
Det blev en resa till lule mer än vad som var tänkt + att jag åkte på att bli sjuk.

Idag har jag iallafall sluppit febern, men då har såklart hals och snuva blitt värre..
Man kan ju inte bli av med allt säjj!?

Jag och Maria var och gjorde bort våran redovisning idag, de känndes skönt och vi fick beröm av Sandra att vi var tappra och redovisade även fast vi bara halva gruppen, tack =)
Fick lite saker  av läraren vi skulle ändra i rapporten så jag och Maria gjorde de på bussen hem sen gjorde jag de på datan när jag kom hem...så nu är det bortgjort, bara att lägga in på fronter när ltu sidan börjar fungera igen!
Så nu får de andra 2 gruppmedlemmarna i basgruppen som ej varit med och gjort om den betrakta oss som gudar och slava för oss för att de ska bli rättvist...*mahahahahaa* :-P
Har nu bara 1 upg kvar att skriva i helgen....

Har firat Markus idag, även fast han fyllde igår..
Så hans pappa med fru + farmor. Bror + sambon Sara. Mamma + yngre bror och min familj har varit här ikväll och firat.
Tröttsamt men kul =)

Ingrid, Markus mamma blev förövrigt uppvaktad av AIKs tränare idag eftersom hon fyllt 50år.
Hon var nöjd :-)



Själv hade de nog inte rört mej i ryggen om jag blitt grattad av han, tycker inte de e så spec med AIK, som ni kanske redan har förstått :-P
Men bra att svärmora blev glad iallfall, var väl de som var meningen =)

Tack och hej, nu ska jag gå å snörvla lite till!

Kommentarer
Postat av: J

Ja vet, det är så skönt när det är gjort. Undra bara vad jag ska göra imorrn =) Desamma, även om du är sjuk =)

2008-02-23 @ 17:26:05
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0