Shopping!

Igår, onsdag hade vi fjantigt nog bara 1 pass i lule, så då fick vi tillfälle att tillbringa nån timme i lule stad för lite shopping.
Vi hade laddat upp i hopp om att hitta massa saker :-)
Jag hittade denna virkade klänning/tunika på Gina, den e sååå söt!...Men det var tyvärr det enda jag hittade
 

Hade trott jag skulle hittat nått på VILA, men tyvärr gjorde jag inte det...


Idag, torsdags satt vi och grupparbetade på skeria på förmiddagen innan jag och Linnea återigen drog oss in till stan, denna gång i schtaaan` i hopp om ännumer shopping =) Me like!

Vi började på Gina där Linnea annars extra jobbar och provade en massa kläder.
Där jag hittade en MASSA kläder.
3 baslinnen i grönt, rosa och svart
1 rosa partylinne och en grå tröja (den som är på reklamen nu)

Efter det gick vi och strosade vidare, men gjorde faktiskt inge mer klädfynd...
Höll på att göra ett fint fynd på DinSko, men tyvärr fanns dom inte i rätt storlek. :-/

Drog oss sist iväg till djuraffären för att hitta nå annat foder till katterna eftersom Leo har blitt kass i magen igen, (näe jag har inte tagit kort på bajset, jag skonar er från det :-P ) ...jag anar att han inte accepterar det nya fodret jag köpte. Så nu hoppas jag på detta nya, det ska tydligen vara skonsamt för magen deras. *håller tummarna*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0