sjuuuk

                                                                         image144



Har legat i feber sen i tisdags, helt däckad i sängen och varit helt helt slut...tror banne mej jag har fått liggsår av allt dessa liggandes :-P...
Så det har inte blitt mycket av, av de pluggandets som jag hade tänkt att hinna med,... som tur är så är sista uppgiftens inlämningsdatum uppskjutet till söndanatt ist för lördag natt så nu har jag lite mer tid att skriva klart den eftersom den är inte på långa vägar klar...handlar om ett utv dokument om mej själv som pedagog. Kul värre.

Idag har vi sjuka, Linnea, Maria och jag + Sandra och Jenny varit i skolan på en påstvingad lektion (som jag  och Sandra även haft i en anna kurs) eftersom vi int var på den när vår vanliga klass hade den pga mycket schematjaffs så "sket" vi i den (fan jag skull ju ut och jobba 2 nätter i rad och då kan jag fanimej int kommahem kl 19 och gå ut och jobba natt 21, de går faktiskt inte...) och trodde att vi skulle få en komp ist...
Men nejnej, det gick inte..vi var tvúngen att åka upp på den lektionen för att få ut betyg för denna kurs. 
Jaja...jag är riktigt irriterad på skolan nu, allt e bara tjaffs. Imorron ska halva våran basgrupp upp och redovisa = jag och Maria våran gruppuppgift ...de andra i gruppen har nämligen annat för sej imorron ;-P ....MEN jag ska sluta gnälla på skolan nu för ett tag...(skönt att skriva av sej lite :-))

....så nu är de e bara att ta an mina sista krafter innan helgen och fara å redovisa imorron för att sen på kvällen ska vi fira Markus som fyller 24 idag, Grattis gubben! Och på tal om födelsedagar så var vi och firade svärmora som fyllde 50 igår. fyllt med folk och blommor var det där =)

Fick även en smärre panikatack i eftermidda när jag insåg att jag hade tappat bort mobilen!
Hade en aning att den var kvar i Marias bil och i min bästa tur hade jag Linnea på msn så hon kunde ringa och kolla med henne..och yes, den var gladeligen i bilen, så jag får igen den imorron...Jag får mitt liv tillbaka imorron. Fasiken man känner sej ju så handikappad utan mobilen..spec när vi inte har nån hem tele.

Jaja...nästan bara tråkigheter jag hade att skriva om här idag. Men så är det.
Kommer tillbaka med nå roligare nån annan gång :-P


Kommentarer
Postat av: J

Och visst är det konstigt...man behöver aldrig telefonen så mycke som när man glömt den nånstans, hur ska man liksom kunna kontakta personen i fråga...=) Krya på dej din stackare

2008-02-21 @ 21:29:26
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

haha jasså du är så viktig...jag tror alltid att jag fått massa spännande mess men oftast är mobben tom när den kommer tillbaka =(

2008-02-22 @ 12:15:33
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

Hahah njaa knappast så spännande...=)

2008-02-22 @ 15:50:11
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0