Tröttissöndag...

Vaknade först vid 11, klev upp, hämtade datorn till sängen och tänkte att jag skulle renskriva lite till gruppredovisningen imorron...men jag iddes inte, stängde av datan och somnade om till 13.30..
...men då var katterna lite less på mej eftersom de hade varit utan mat i några timmar, så de vart helt galna när jag tog fram maten :-)

Igår var det fest för hela slanten.
Vi i basgruppen träffades lite tidigare för att planera redovisningen...
Vi gjorde snabbt klart de för att sedan kunna glida in i dimman =)
Det ingick guitarr hero, mello och såklart singstar på tjejfesten.

Sedan gick vi ut på stationen och där dansades det vilt till jättebra mjusik
hade skitkul ute, även om jag kanske inte minns riktigt hela kvällen :-P

Jag, Linnea och Kalle tog oss till frasses där vi väntade huuuur länge som helst på maten, så länge så att Kalle blev less och gick...haha.
Linnea ringde efter sin sambo som kom å hämtade oss snällt nog...

Här kommer lite bilder:

          


Kommentarer
Postat av: J

näääe du heter ju Lovisa i förnamn =P

2008-02-17 @ 22:27:50
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: J

Näemen
vad hände?? =P

2008-02-18 @ 16:58:28
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0