Vill te fjälls!

Det blev en hälig dag idag oxå, även om det såg ut att bli lite risigt väder i morrse.
Så det var bara att ta på sej walkingskorna och traska ut i solen.
Denna gången höll batterierna utan problem i mp3n! :-)

Men gissa om jag blev förvånad när Lina Broström och hennes mamma komme gåendes på morön!
Lina pluggar nämligen i huvudstaden så jag hade inte alls en tanke på att träffa henne där!
Riktigt kul att se henne! ....Hon är påväg utt till gränsen me några klasskompisar men gör ett stopp här först.


                                                                                    

                                                                                             Lina

Gissa om jag blev å ännu mer sugnare på att åka upp de fjälls!?
Jeppjepp, så jag har försökt få tag i Maria och Jocke idag (med viss framgång) för att höra om de skulle vilja hänga med oss te fjälls...Så jag hoppas vi kan taijma in nångång när det passar för jag e riktigt sugen!

Annars idag så fick jag ett ryck att städa på balkongen och ta bort granriset och lysena ute på räcket.
Så nu är det så snyggt som det kan bli där ute. Och även så snyggt som de nästan kan bli inne oxå eftersom jag gjorde ett ryck efter middan i urv och städade inte. De ni, då vet ni :-)

Jaja...Jobb imorron och sen fortsätter pluggandet i veckan,
Kommer även igång med träningen i veckan, blir spinning imorron & step på tisdag.
Ska bli skönt att komma igång igen!
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0