Äntligen "lite"snö

image93
                   Mysigt med ett tjockt lager snö på julbelysningen...

Äntligen har de kommit lite snö!
Det är så mysigt...imorrse när jag skulle gå till jobbet i -10 grader så knarrade de sådär mysigt under skorna..de var en härlig känsla =)
Nog för att smhi varnar för att de kommer att bli varmare redan imorron och så varmt så de skulle kunna komma regn. Jag hoppas dom har fel, vill ha kvar denna snö ett tag nu så de förblir lite ljust ute!

Annars så jobbar jag på i veckan på Tor...
Men har även hunnit med att besöka frissan idag och införskaffa Markus födelsedagspresent (vadå, jag är bara lite mer än en månad i förväg, haha...)


I helgen hann vi med en middag med Ann & Håkan, de var nice!
Synd att de int bor närmare så man kan träffa dem oftare...
Ann, ni skulle ha flyttat till din läga du hade innan du flyttade, de hade varit perfa ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0