det är inte sant...jag vill inte tro det.

Skrev ju lite om skoterolyckan igår...
Och det kröp fram lite funderingar om de kunde vara nån som min yngsta bror kände vid eftersom de var samåriga och gick på samma skola.
Pratade med mamma nyss, de visade sig att killen i fråga gick i samma klass som min bror.

Det är så orättvist! Har int min bror haft de nog jobbigt när han förlorade en annan kompis för nått år sen!?
Livet är inte rättvist....det är så fruktansvärt orättvist ibland.

Ibland tvivlar jag på att det finns nån rättvisa i världen.

Kommentarer
Postat av: Fröken Ostkrok

Hahhaha, ja men han ville så gärna att det skulle vara så :)

Killen kan ju få drömma, right?!

2008-01-22 @ 20:46:06
URL: http://minvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0