Fredakväll

Jaha, då sitter jag här själv en fredakväll efter att ha varit å jobbat på tor..Markus är nämligen hos en kompis och dricker öl. Men som tur var har jag ju iallfall katterna och Leo är verkligen kelsjuk ikväll, så jag får ägna mej lite åt dom ikväll :-)

Nu är jag förhoppningsvis ledig ända tills tisdag då jag har lovat att jobba (även fast jag inte hade tänkt att jobba nå mer än några timmar på ons...men de e ju så svårt att säjja nej när de ringer! Å därför sa jag att de iallfall inte får ringa ut mej i helgen för jag vill vara ledig :-))

Håkan & Ann har kommit till Skeå idag och imorron ska de komma hit på midda, ska bli kul att träffa dom...börjar vara ett tag sen =)
Sen så ska jag även hinna med att fara till Bergsbyn för att gratta pappa imorronkväll, men de får bli efter 21 när pappsen har slutat...( de gäller att ha fullspackat schema :-P)

Påtal om fullspackat schema så är det som fult att om man har fullt upp så orkar man ta tag i mer saker, som städning å sånt...Än om man inte har nåt spec för sej om dagarna...då blir man som fördegad och ids int göra nått alls..

Å idag har vi igen varit och kikat på möbler, ...tror nästan att de blir en soffa från Ersmarks möbler, ska lägga ut en bild på den när den är överförd från Markus telefon...
Vi har även hunnit med att hämta ut Lövångersrevybiljetter, så den 27:e ska vi fara med Sara & Tobbe på revy, de blir kul =)

Jaja..nu ska jag krypa ner i soffan bland kuddar och filtar, vänta tills sena CSI börjar och bara mysa =)

Kommentarer
Postat av: Em

Haha, revyn verkar bra i ar, jag var och sag ett rep nar jag var hem i december. Galet anda att min kusin ar med i ar!

2008-01-13 @ 19:53:11
URL: http://svengelska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0