Göra nytta dag..

Ja, en hel dag har det tillägnas till att göra nyttiga saker för hemmet, eftersom jag har int hunnit det tidigare pga jobb och annat roligt :-P
Så idag har det städats, tvättats, handlats och ommöblerats i köksinredningen...

Påtal om ommöblerats så är vi på jakt efter en ny soffa...Men Markus säjjer dock att de blir ingen ny soffa i denna lägenhet förrän katterna flyttat. Detta tycker jag dock är nonsens, eftersom vadå: ska man int kunna ha möbler i en lägenhet bara pga av katterna? Ha! Argumentet håller inte.
                                                                     

                                                                                

                             Såhär såg det ut för några dagar sen ute på balkongräcket det var så fint!
                             Men nu är tyvärr snön borta pga av att de e + grader och regnar.
                             Så jäkla tråkigt väder vi har....urk.


Förövrigt så börjar skolan om på måndag...känns som att det var en evighet sen jag var där, (skönt)
Men lovet har gått fort, har knappt varit ledigt nått och som det ser ut nu så finns massa turer även inpå vårterminen för mej om jag orkar jobba när jag inte måst studera.
Så de e nice, då får vi int lite extra pengar....Måst bara se till att jag inte överstiger nån summa, pga av snåla csn.

Nä, måst ner i tvättis och hämta upp tvätten som är kvar...
CYA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0