Gott nytt 2008

Sitter nu här och försöker utvärdera året som gått, bra som dåliga saker..saker att vara tacksam över osv...

Vi börjar me de dåliga sakerna:
*Har fortfarande inte lyckas gå ner i den vikt jag vill ner i, men nu tusan ska jag lyckas i år!
*Katterna har flyttat, för ett tag till bror men nu vill han inte ha dem längre, så då ska de förhoppningsvis få flytta till Miriam i Pite om och jag hoppas de får stanna där tills vi flyttar till nå större, för då har Markus lovat att de ska få flytta hem igen.
*Råkade missa en väns födelsedag, förlåt
*Haft för många bakisdagar...eller är de för många fester?
*Hade knappt nån snö till julafton...
*Nettan har flyttat ännu längre söderut...men jag e glad att du har fått jobb å att du trivs gumman =)
*Är snart halv 50, huvva...Fan va tiden går fort!

Bra saker:
*Varit på grymt roliga fester
*Träffat nya underbara människor detta år, exempelvis Josse, you rock :-)
*Skolan går fortfarande bra och de går fort framåt, bara 2 år kvar nu...
*Köpt en lägenhet som blir grymt fin när renoveringen är klar, grymt fin!
*Har en sambo som jag älskar och bara int kan leva utan. Du är mitt allt!
*Min familj och mina vänner är friska och krya
*Hade ett kärt återseende med Emma L under jul

Har säkert även glömt en massa som har hänt 2007, men de må då så va...

God fortsättning!


Kommentarer
Postat av: Ann

Jag saknar iaf dig. :)

2008-01-08 @ 16:09:57
Postat av: Lollo

Saknar dej med vännen... ;-)

2008-01-08 @ 21:28:27
URL: http://lollanslivs.blogg.se
Postat av: Em

Ja vannen, det var jatteroligt att ses! Maste bli en vana du!

2008-01-09 @ 18:55:56
URL: http://svengelska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0