jaha, nu är de igång igen...

Blir så less, de händer flera gånger i veckan, dag, kvälls och nattetid.
Grannarna ovanför är i luven på varandra, igen...
De skriker åt varandra, hon gastar och grinar..ja, de e väl mest tjejjen man hör.
Sen så hör man att de går över golvet med hårda steg, ojoj så arga de är.

Börjar bli lite less på att höra dom.

Menar om man som sambos bara håller på att bråka nästan hela tiden, är det inte dax att se över förhållandet?
Menar, är det verkligen nått att satsa på då om de bara bråkas mesta jämt?

Jag tycker själv att jag har gått å blitt en hormonbitch de sista 2 veckorna, pga att jag har nya hormoner i kroppen som inte har stabiliserat sig än...men jag ligger verkligen i lä om man jämför med grannarna...

aja, over and out.

Kanske ska ta fram öronpropparna?

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha jag har varit med om exakt samma sak. Mina grannar kunde dra igång sex på morron lika väl som tre på dan. Irriterande och underhållande på samma gång. Förra veckan stod bara hans namn kvar på dörren, det var på tiden... Ang. Singing bee så såg jag de förra veckan och aldrig mer. pinit...

2008-01-21 @ 12:55:48
URL: http://mittimellan.blogg.se
Postat av: Lollo

haha, kanske var på tiden att de särade på sej då =) Vad de dom som bråkade i trappuppgången härom förra veckan?

2008-01-21 @ 19:40:55
URL: http://lollanslivs.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag vet inte, vhar inte hört nåt om de där...

2008-01-21 @ 23:05:36
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0