Så var de Fredakväll igen...

Så har ännu en fredagkväll kommit. Än så länge har jag hunnit med att städa och spela guitarr hero.
Nu väntar soffan och Let`s dance för mej...sen tänkte jag faktiskt försöka ta mej i säng i tid för att jag ska jobba mest hela helgen... förrutom att vi ska på Lövångersrevyn på söndag, de ska bli kul!

I veckan så har väl mest tankarna kretsat kring  Marcus Degerman som fortfarande är förvunnen, mina tankar går nu tills  hans när och kära och såklart min bror som är klasskompis med honom.

Annars i veckan har det varit plugg och jobb som stått på schemat.
Hann även med att ha dragkamp i snöstormen med Frodo i bergsbyn igår, ojojoj...snacka om hormontstint hund! Fan han e ju värre än mej! ;-P
Gick förbi Johanna och hämtade en bok te skolan. Hon var stor om magen, snart är det dax för dom att få en till liten knodd =)
Fick även träffa hennes ursöta son Edwin...han var ett glatt barn :-)

Vi har även fått igen ännu än uppgift från förra kursen..denna gång var det en etikuppgift som jag fick högsta betyget på = VG.

Detta med att ha G och VG på högskolan tycker jag lite sisådär om...
Huvudsaken är väl att man får godkänt? Menar, det finns väl ingen som ska anställa mej i framtiden som kollar om jag har fått G eller VG på en speciell kurs?
Näe, huvudsaken med att man får G.....MEN de e klart att det är kul att få VG även, jag blir ju lite extra peppad!
Sååå nu väntar vi bara få att få igen våran mastodont uppgift...ojojoj. Den är jag glad om jag får G på, eftersom lärarna tom sa att det var svårt att få godkänt på den.

Jaja...ska lämna skolan för ett tag nu och krypa upp i soffan med filten och mysa....
får ta å mysa själv ikväll eftersom Markus jobbar...men de löser sej, jag har ju katterna jag kan klappa ;-)

Ha en skön helg!

Kommentarer
Postat av: Jupp

Har en dotter som heter Joline, men henne kallar vi "Lollan" ;-) därför var jag nyfiken på vad du hette och ramlade in här via Senaste inlägget på blogg.se.

Ha en underbar helg!

2008-01-25 @ 21:20:35
URL: http://veochvett.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0