Skrattar så tårarna sprutar!

Har nyss kommit hem efter att ha varit med Markus, Tobbe & Sara och sett årets Lövångersrevy.
Haha...seriöst, jag torkade bort skratttårar mest hela tiden och skrattmusklerna fick verkligen jobba, längesen jag skrattade sååå mycket!
Dom är sjukt roliga hela revy gänget och de 2 nya tjejjerna Emelie och Johanna gjorde sej även dom en väl förtjänt plats i gänget!
Har int varit på revyn de senaste åren, MEN...nu ser jag redan framemot nästa års revy!

Imorrse så masade jag med upp ur sängen vid 6 tiden, efter att 20 min före det sprättat ur sängen för att Leo lät konstig och det lät som om han föll ihop på golvet, jag RUsaade då upp från sängen för att se hur det var ställt med honom, haha..och han som blev like chockad som jag.  Han blev livrädd när jag kom rusande och sprang iväg.....ja, vilket var bra,eftersom då var han ju int döende :-P

Iaf, for iväg och jobbade mina 5 timmar, sedan gick jag hem, tryckte i mej en snabb lunch, tog på mej kläderna igen och pluggade in mp3n i öronen och gick ut de det härliga vintervädret för en promenad.
Det var helt gudomligt skönt ute!!! Solen sken och fåglarna kvittrade....(ja, eller jag hörde inte fåglarna för jag hade musik i öronen, men jag kan ana att de kvittrade ;-) ) ...De fick mej att längta ännu mer upp te fjälls...
Kanske måste ta tag i en fjällsresa?!

                                                                                   


När jag nästan hade hunnit hem ringde sambon och varpåväg hem....så han plockade upp mej och vi passade då på att fara å söndags handla på MAXI...(Hanna, träffade mor din som gladeligen pekade ut att du satt i kassan och jobbade :-))... Sweet  att fara å handla på en söndag...var som lungt och skönt i affären, såg dock lite smått tomt ut i vissa hyllor bara...

Jaja, vad händer i veckan som kommer då?
Jo, de blir plugg och plugg....åsså några timmars jobb på onsdamorron

Kommentarer
Postat av: Em

Haha, jag sa ju att den skulle vara rolig.. =)
Jag far hoppas att dom spelar in den sa far jag val se den nar jag kommer hem typ.

2008-01-28 @ 21:11:22
URL: http://svengelska.blogspot.com
Postat av: Lollo

haha...jo, nå så grymt kul =)
De var då nån som sprang omkring med en filmkamera när vi var där...så du kanske har tur =)

2008-01-28 @ 22:09:23
URL: http://lollanslivs.blogg.se
Postat av: Em

Japp, jag har ju bokat hemresa nu ocksa, sa det ar bast att dom spelar in den.. =)

2008-01-30 @ 20:39:06
URL: http://svengelska.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0