Soool

Sol i sinne och sol i hjärtat!
Det stämmer, jag får bara ett stort leende när jag ser att solen är framme på dagarna!
Och när jag sen går ut på promenad i de härligt, soliga vädret så kan jag inte annat än att lapa in den friska luften och i ansiktet sprider sej ett stooort leende!
NU fattas bara att åka te fjälls...:-)

Idag var jag glad att jag bara jobbade på fm, för sen efter lite tjaffs om schemaändringar på skolan så tog jag mej ut och njöt av vädret....Traskade förbi farmor och farfar på MB och satt å tjattrade med dom ett tag...
På hemvägen sen träffade jag på en gammal klasskamrat från gymnasiet som berättade att han hade blitt misshandlad i helgen, bara "sådär utan förvarning" Var några st som hade hoppat på honom efter krogen hade stängt...

Man kan verkligen inte vara helt trygg i denna stad känns det som....i lilla Skellefteå! Detta trodde lilla blåögda jag inte skulle hända...men nu händer det så mye i stan så man bli ju mörkrädd även när det är ljust, huvva.

Ska ta å lira lite guitarr hero och försöka glömma alla hemskheter..


Kommentarer
Postat av: Shaver

Ta och flytta hit. Här är det lugnt och skönt.

2008-01-31 @ 12:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0