Spontan fest

Hade en lugn dag igår, var bara hemma och tog det lungt...hedde mej int ens ut i snö-blask yran för en promenad utan latade mej bara hemma när Markus var å renoverade med Tobbe hos deras mamma.
Köpte middag på wookandroll och såg framemot en fortsatt lung kväll med mys och film...
Men Markus började då planera att gå iväg på fest...jaha, så vad skulle man göra då?
var int alls sugen på att sitta hemma själv...
Så lucky me frågade grannen Linnea om jag ville komma över på fest hos dom...
Och yes, jag nappade på den iden`och sprang över med en vinare till dom där festen var i full gång!

Blev även så att vi åkte ner på s8, tog några drinkar, shakade på dansgolvet och träffade en massa folk, de var riktigt riktigt trevligt!
Vi hade även turen att få åka med grannarna hem, fast vi stannade till på statiol för Markus vill ha mat..
hem och dricka resorb och sedan däcka i sängen....hörde int ens att Markus mob hade ringt vid 3 tiden (och jag som vaknar för ingenting, jag måst ha sovit hårt!)...haha, märkte även på morronen att jag hade sovit med linserna inne....jaja, sånt som händer =)

Idag har de varit lunga gatan här hemma...jag har bla sett filmen "I`m legend"...blev inte så impad av den.
Drog även iväg till ursv för att äta middag, men vi hann inte mer än dit förrän Markus blev utkallad på att jobba natt..
Så vi kastade i oss maten innan vi vände in till stan igen..

Och nu sitter jag här framför tv 3 och väntar på att Singing Bee ska börja, ska se om de e nått att titta på =)

Imorron börjar skolan om...ojoj, känns dock som vi har vart lediga från skolan länge, så de e väl på tiden att vi börjar om, så vi får lov snart igen ;-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Men han är ju tatuerare, ser du inte Miami Ink?? Du ser singing bee men inte miami ink?? Illa Lollo, illa ;-)

2008-01-20 @ 21:40:27
URL: http://mittimellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0